شناسه خبر : 86185
سه شنبه 11 آبان 1400 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوشابه‌ای که برای «شهید خرازی» گران تمام شد/فیلم

نوشابه‌ای که برای «شهید خرازی» گران تمام شد+ فیلم

محسن نصری از راویان دفاع مقدس درمراسم «با این ستاره‌ها» به ذکر خاطره‌ای از شهدای دفاع مقدس و سیدالشهدا مقاومت حاج قاسم سلیمانی پرداخت

برنامه «با این ستاره‌ها» با روایتگری محسن نصری از راویان دفاع مقدس و مداحی سعید و محمدحسین حدادیان و عموم مردم در قطعه 40 -شهدای فانوس- بهشت زهرا(س) برگزار شد.

 وی در این مراسم خاطره‌گویی به ذکر خاطره‌ای از شهدای دفاع مقدس و سیدالشهدا مقاومت، حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: روزی در لشکر به فرماندهی حاج حسین خرازی غذا، چلو کباب با نوشابه دادند که این شهید آشپز لشکر را صدا کرده و به او مبلغ 50 تومان می‌دهد. وقتی آشپز از ایشان این موضوع را جویا می‌شود، می‌گوید سهم من یک نوشابه بوده که من دو تا خوردم برای همین این پول را می‌دهم که شما در خرید بعدی این موضوع را جبران کنید.

این راوی دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود از مجاهدت‌ها و فعالیت‌های 19 ساعته شهید قاسم سلیمانی سخن گفت. این کلیپ را ببینید:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi